Pomoc

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

FAQ

Oczywiście, wszystkie wpłacone środki są bezpieczne i trafiają do Sprzedającego. Dodatkowo nadzór nad świadczonymi przez nas usługami płatniczymi prowadzi Komisja Nadzoru Finansowego.

System płatności, bramka płatności i panel zarządzania dpay pracuje 24/7/365 w sposób automatyczny. Pracownicy dpay udzielają odpowiedzi na zgłoszenia jak najszybciej jest to możliwe.

dpay jest bramką płatniczą należącą do spółki Payments Lab z siedzibą w Warszawie będącą Małą Instytucją Płatniczą autoryzowaną i nadzorowaną w zakresie świadczonych usług płatniczych przez KNF.

W tej sytuacji należy dokonać płatności innym kanałem lub kliknąć w "Przelew z innego banku". Wówczas wygenerują się dane, które będzie można wykorzystać do wykonania przelewu.

Nasz system płatności po nieopłaceniu transakcji w określonym czasie automatycznie odrzuci transakcję i uzna ją jako nieopłaconą. Wystarczy że zamkniesz kartę w przeglądarce z ekranem płatności.

Podczas dokonywania płatności z użyciem bramki dpay otrzymasz od nas dwa mailowe powiadomienia - jedno o rozpoczęciu płatności, a drugie o zaksięgowaniu płatności. Status płatności możesz sprawdzić, klikając w link znajdujący się w pierwszym mailu.

dpay (Payments Lab) odpowiada wyłącznie za realizację transakcji płatniczej. Jeśli transakcja została opłacona, nie możemy zlecić zwrotu środków bez udziału Sprzedawcy (Odbiorcy płatności).

dpay (Payments Lab) nie jest stroną umowy zakupu/sprzedaży towaru między Płatnikiem a Sprzedawcą. Nie posiadamy uprawnień do realizacji zwrotu transakcji płatniczych bez zgody Sprzedawcy.

W menu wybierz zakładkę Dla płatnika, następnie Reklamacja. Uzupełnij formularz i wyraź wymagane zgody. Nasi pracownicy skontaktują się z tobą w celu ustalenia szczegółów oraz tego czy możemy pomóc.

Rejestracja w systemie dpay jest darmowa, natomiast wymagamy potwierdzenia rachunku bankowego za co pobieramy opłatę w wysokości od 1 do 10 PLN (w zależności od źródła rejestracji).

Wszystkie instytucje płatnicze utrzymują wysoki poziom standardów lecz sprawdź jakie mamy podejście do Klienta a sam się przekonasz, że jesteś dla Nas prawdziwym Partnerem a nie numerkiem w systemie.

Cały proces rejestracji jest w pełni automatyczny i trwa kilka sekund. Aby uzyskać pełen dostęp będzie konieczna weryfikacja rachunku bankowego oraz tożsamości. Cały proces rejestracji nie powinien trwać dłużej niż 1 dzień.

Do wszystkich kanałów płatności obsługujemy walutę PLN (polski złoty), dodatkowo do kart płatniczych obsługujemy dodatkowo EUR (euro) i USD (dolar amerykański).

Partner ma możliwość wyboru częstotliwości wypłaty środków. Aktualnie system dpay może wypłacać środki codziennie (D+1) lub na żądanie. Istnieje możliwość wywoływania wypłat na rachunki kontrahentów przez API.

Aktualnie z poziomu panelu dpay Partner może zlecić zwrot środków z transakcji BLIK, przelewy online (7 banków) i płatnościami kartami płatniczymi.

Panel dpay to narzędzie dla Partnera (Akceptanta) służące do zarządzania usługami świadczonymi przez dpay na rzecz Partnera. Panel dpay jest dostępny z każdego miejsca na świecie pod adresem panel.dpay.pl.

Dla bezpieczeństwa, przy logowaniu się z nowych urządzeń, miejsc jak i w przypadku wykrycia podejrzanej aktywności wysyłamy jednorazowy kod autoryzacjny w celu potwierdzenia że ty to ty.

Tak! Co więcej udostępniamy darmowe narzędzia dla Akceptantów za które niektóre firmy pobierają dodatkowe opłaty. Planujemy sukcesywnie poszerzać dostępne darmowe narzędzia dla naszych Partnerów.

Nie znalazłeś odpowiedzi?Skontaktuj się z nami!